mu-teri-odakli-etkin-ileti-im-teknikleri-egitimi

Müşteri Odaklı Etkin İletişim Teknikleri Eğitimi

25.11.2016

Ebion Kablo olarak kasım ayında da kurum içi eğitimlerimize Dış Ticaret Direktörümüz Sn. Fatih BAŞLAR’ın “Müşteri Odaklı Etkin İletişim Teknikleri” konulu eğitimiyle devam ettik. 
İstanbul merkez ofisimizden düzenlenen eğitimimize Erenler Kablo satış ekibi de katıldı.
Fatih Başların değerli tecrübelerini de paylaştığı eğitimde; yurtiçi ve yurtdışı müşterilerimizin beklentileri, müşteriler arasındaki farklılıklar, müşteri ile sözlü iletişim şekillerimiz, müşteri ile ilişkilerin nasıl olması gerektiği ve müşteri ile iletişimin önemi konuları anlatıldı.